طرز تهیه شیرینی

در دنیای بازاریابی محتوا، این غیر قابل اجتناب است: موفقیت به تعامل می انجامد.


شما می توانید نام تجاری متفکرانه، محصولات عالی و یک تیم کار سخت داشته باشید، اما اگر شما در هر مرحله از چرخه زندگی مشتریان خود را درگیر نکنید، هرگز به پتانسیل کامل خود دست نخواهید یافت. به عبارت ساده، بدون تعامل، یک جزء کلیدی از استراتژی بازاریابی شما گم نخواهد شد: مخاطبان شما.


چگونه بازاریابان محتوا موفقیت آمیز در عصر اطلاعات امروز شرکت می کنند؟ آنها هرگز از این واقعیت نگذرند که چشم انداز و مشتریان آنها بزرگترین دارایی هایشان هستند. برای پاسخ های دقیق تر، بیایید نگاهی به بعضی از وبلاگ های بازاریابی دیجیتال بالا ببریم و پنج درس را برجسته کنیم که مطالب شما را جذاب تر می کند:


1. اهداف تعامل را تنظیم کنید

اول، همانطور که در اکثر وظایف بازاریابی، شما باید موفقیت را تعریف کنید. شما هرگز نمیدانید (یا قادر به اثبات مدیریت نیستید) که محتوای "جذاب" ایجاد کرده اید، مگر اینکه تعریف کنید که چه چیزی جذاب است. استراتژیست محتوا پیشنهاد روش معکوس برای شناسایی اهداف تعامل:


در نهایت، قبل از معرفی KPI ها [شاخص های عملکرد کلیدی]، برای تعیین اهداف مورد نظر، به کار بردن از اهداف تجاری برای تعیین اهداف محتوا کمک می کند.

بنابراین، برای مثال، اگر شما یک هدف تجاری برای بهبود تجربه مشتری داشته باشید، یک KPI کلیدی ممکن است میزان مسائل مربوط به خدمات مشتری باشد که از طریق کانال های مختلف مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت شما مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که اهداف و اهداف تعامل خود را مشخص کرده اید، و همچنین معیارهایی برای نظارت بر آنها، می توانید این اهداف را با استراتژی بازاریابی محتوا در نظر بگیرید.


تنظیم مقالات محتوا و اهداف محتوای کلی با اهداف مشارکت شما کمک خواهد کرد مطالب شما را متمرکز کرده و هر گونه شکاف هایی را که هیچ محتوایی برای حمایت از یک هدف وجود ندارد، نشان دهد.


2. اهداف شخصی، نه جمعیت شناسی

از آنجا که بسیاری از وبلاگ های بازاریابی دیجیتال بر روی یک تو رفتگی خاصی متمرکز هستند، MarketingLand این محدوده را بدون به خطر انداختن موقعیت خود در بیشتر "بهترین وبلاگ های بازاریابی دیجیتال" پوشش می دهد.

دلایل متعددی وجود دارد (سلام، بزرگ، تصاویر روشن)، و نه حداقل آن هدف مشخصی از افراد مختلف است. مخاطبان آنها بازاریابان دیجیتال هستند، اما هر پست به وضوح به شخصیت خاصی اطلاق می شود: بازاریابان رسانه های اجتماعی، بازاریابان موتور جستجوگر و غیره. این تمرکز، جذب مخاطب را با اجازه دادن به محتوای مخاطبان با زبان تخصصی و درک پایه، تشویق می کند. به خواننده، که به عنوان اقتدار ترجمه می شود، و خیلی جذاب تر است. تمرکز بر روی افراد بازاریابی نیز به سازمان دهی ساختار منو سایت کمک می کند. از آنجا که MarketingLand انواع مختلف سایز را پوشش می دهد، ناوبری اصلی آنها این مناطق را تشخیص می دهد.


یک استراتژی محتوا را برای تقویم سرمقاله خود بنویسید که بر شخصیت های مختلف تمرکز دارد. سپس، زبان و تم را بر مبنای شخصی (ها) که محتوای در حال توسعه آن را متمرکز کرده اید، حفظ کنید.


3. تاکتیک های اشتراک اجتماعی خود را تسخیر کنید

وقتی که به اشتراک گذاری اجتماعی می آید، فراتر از کانال های رسانه های اجتماعی خود فکر کنید، یعنی تمرکز بر راه هایی برای تشویق خوانندگان به اشتراک گذاری با مخاطبان خود.

تصاویر را برای رسانه های اجتماعی فرمت کنید. یکی از قوی ترین راه های به دست آوردن محتوای شما به اشتراک گذاشته شده و مجددا در میان رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است تا یک تصویر با اثر بسیار بالا که به طور خاص برای اشتراک گذاری اجتماعی قالب بندی شده است، پیوست شود. ابزارهایی مانند Canva آسان برای ایجاد تصاویر فرمت شده برای رسانه های اجتماعی با متن، تصاویر و گرافیک آسان می کنند.

لینک های به اشتراک گذاری را در دسترس قرار دهید البته، تجدید نظر بصری ارزش کمی دارد اگر کسی آن را نمی بیند. خوانندگان را تشویق کنید تا محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آن را ساده تر کنید. دکمه های رسانه های اجتماعی را روشن کنید و در دست بگیرید.

پیش نویس صدای جیر جیر راه دیگری برای تشویق خوانندگان به اشتراک گذاری محتوا در هنگام مشارکت این است که یک تابع "کلیک کنید تا صدای جیر جیر" را یکپارچه کنید، که به شما اجازه می دهد یک نقل قول مشترک در یک پست وبلاگ بگذارید.

این پست وبلاگ از موسسه بازاریابی محتوا 3 امتیاز 3 را به دست می آورد:


تصویر برجسته متناسب با بیشتر کانال های رسانه های اجتماعی است و شامل آرم برند و همچنین عنوان وبلاگ و نویسنده است، بنابراین تنها در هر کجا که به اشتراک گذاشته می شود.

دکمه های شبکه اجتماعی در سمت چپ با خواننده پایین می آیند، بنابراین همیشه در دسترس هستند.

قطعه ها برای توییتر قالب بندی می شوند و می توانند با یک کلیک توییت شوند.

  • amir barmaj

بازاریابی محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی