طرز تهیه شیرینی

هام می تواند ده ها سال نبرد سیاسی در بیروت را حل کند

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

به نظر می رسد، به نظر می رسد که بیروت به دنبال کشف حیرت آور و تحریک آمیز نوسانات اخیر در خاورمیانه است تا اینکه در نهایت از پس زمینه واقعی زندگی اش رها شود.


اگر چه این بینش منحصر به فرد را فراهم می کند، این هیجان تلخ و شاداب کننده تمایل به تشدید اختلافات سیاسی و اجتماعی در محیط عادی خود را دارد. اگر تنها صلح خاورمیانه را جعل کرد، این واضح بود.

این داستان در سال 1972 باز می شود، زمانی که میسون اسکیلز (جان هام) یک دیپلمات آمریکایی است که در یک خانه ی شیک در پایتخت لبنان زندگی می کند. با این حال، توانایی او برای حفظ صلح در منطقه، با یک حمله به یک مهمانی شام که بخشی از خانواده اش را از هم جدا می کند و او را به یک مارپیچ پایین عاطفی تبدیل می کند، پاره می شود.


فلش به مدت 10 سال، و Skiles در ایالات متحده باز است، به عنوان یک واسطه کار مستقل کار می کند که غلبه ذهنیت دائمی خود را در الکل ایجاد می کند. یک روز او با یک پیشنهاد عجیب و غریب از یک مقام دولتی سطح بالا (رزاموند پیک) دیدار کرد تا به شرایط مرموز بازگردد به بیروت، که او مجبور به پذیرش آن است.


همانطور که معلوم است، یکی از همکاران سابق (مارک پلگرینیو) در میان ناآرامیهای سیاسی روزبهروز ربوده شده است و Skiles از مهارتهای مذاکره او خواسته شده است. اما دخالت او نیز او را مجددا به یکی دیگر از عناصر مضر از گذشته باز میگرداند.

فیلمنامه تونی گیلوری (Identity Bourne) - که ظاهرا این پروژه را بیش از دو دهه در حال توسعه است - به طور متناوب فشرده و مبهم است، اما هنوز بسیاری از رزونانس معاصر را ارائه نمی دهد. شاید به عنوان یک نتیجه از گفتن داستان از دیدگاه بیگانه، آن را فاقد معنای کافی معنی دار برای پر کردن شکاف بین پیچ و تاب و روایت روایت است.


به عنوان کارگردان براد آندرسون (The Machinist)، این فیلم در نهایت پیچیدگی اخلاقی بیشتری را به وجود می آورد زیرا انگیزه های شخصیت ها ابری می شود و Skiles نامعلوم است که می تواند اعتماد کند.


هام این فیلم را با عملکردی جذاب و جذاب تسخیر می کند که قدرت و آسیب پذیری شخصیتش را بدون ترس از نشان دادن نقص های Skiles می کند. متاسفانه Pike همه کاره (Gone Girl) به اندازه کافی کار نمی کند.


بی بی سی به سختی فیلم قطعی در مورد جنگ داخلی لبنان است، اگرچه به عقیده من، به نظر نمی رسد که چنین جاه طلبی ها را در اختیار داشته باشد. این یک مطالعه شخصیت ناهموار است که، مانند شخصیت اصلی آن، به طور کلی وقت لازم برای جزئیات را ندارد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی